Emma in Dél-Amerika

Emma in Dél-Amerika

Buenos Aires II (Argentina)

2018. március 20. - emmuskacica

Kozben voltam meg ketto bicajturan is, megneztuk az evita epuletet aminek egyik oldalan mosolyog a csajszi a varos azon resze fele ahol a pleb lakik, vagyis a szegenyek, a munkasosztaly, mig a masik oldalan harcosan szonokol egy mikrofonba, ez az arc a burzsoazianak a gazdagoknak szol. A helyiek viccesen csak azt mondjak hogy ezen az oldalon egy hamburgert eszik :). Tenyleg ugy latszik kicsit. Habar egy nap legalabb egyszer elmentem ez elott az epulet elott kepet persze nem csinaltam rola :). Eleg sokat koszonhetnek neki az argentinok, foleg a nok, az kriptaja az egyetlen a temetoben amin minden nap friss virag van. Mikor aztan rakos lett osszehivott egy nagy gyulest Buenos Airesben ahol bejelentette a nepnek hogy mi a helyzet es mondta: Dont cry for me Argentina! Ne sirj ertem Argentina! Persze azert sirtak. Nyilvan ez egy lebutitott valtozata a sztorinak es erdemes utanaolvasni a csajszinak. Ami a halala utan tortent mar az sem semmi, volt ott nekrofiliatol kezdve minden de ebbe most nem megyek bele.

Egyebkent az Evitas epulet az egyetlen ami a vilag legszelesebb avenuejanak a kozepen fekszik, igen a julius 9-nek nevezett avenue a legszelesebb a vilagon, 1816-ban lett fuggetlen Argentina a spanyoloktol ezen a datumon ezert a nev. Asszem olyan 7 sav a maximum merete. Na mindegy a lenyeg hogy egyszer sem sikerult egy nekifutasra atkelnem rajta ami eleg idegesito, mindig ott rekedtem vlhol kozepen.

 img-20180307-wa0004.jpg

Ezt az egy literes sort probaltam becsempeszni a hostelba, es ugy gondoltam az elrejtes legpofatlanabb modjat fogom valasztani es nem rejtem el az uveget hanem siman besetalok vele mint egy uveg vizzel. Ez a strategia annyira meglepte a recepcion dolgozo sracot hogy kb. az ut haromnegyedet megtettem mire raeszmelt hogy mi tortenik es mondta hogy nem.

Utolso esten meg volt karaoke, ahol egy ingyen koktelert elenekeltem a wonderwallt, Dr. Pedro fogorvos a fogaval kinyitotta a fonti sorosuvegemet, majd a norveg csaj kerdesere hogy ajanlja-e a fogselymet azt valaszolta hogy persze, majd pedig arra a kerdesre hogy o hasznal-e azt hogy nem. Majd lazan megjegyezte hogy o 16 eves koraig nem is mosott fogat, es igazabol ugyis a geneken mulik kinek milyen foga van. Ezzel a lendulettel rendelt is egy possible seizure nevu cocktailt ami a kedvencunk volt, vodka-tequila-gin-rum volt az alapja plusz kis narancsle meg vlmi kek cucc hogy jo szine legyen. Mikor a holland srac volt a barban akkor o a narancsot az alkohol javara ki is hagyta.


A hostelban az meg nagyon jo volt hogy a karkotonkre lehetett rarakatni az italokat kajakat es kesobb kifizetni. A reggeli egy nagyon egyszeru bufe volt, ezt tobbszor ingyen behuztam, egyszeruen odasetaltam a tobbiekhez az asztalhoz, leultem beszelgetni aztan kicsit kesobb elmentem kajaert. A chilei csajok is rendesek voltak, kiosztottak nekunk tobb ingyen koktelt a napok alatt. A helyi argentinok eleg lazak ahogy ilyen rovid ido alatt levagtam, nem stresszelnek sokat, ha az ember kozvetlen veluk mosolyog, tol egy par spanyol szot akkor nagyon konnyen el lehet veluk lennni. Engem sokan Davidnak hivtak mivel a hajam miatt hasonlitok David Luizra ;).

img_20180305_130126.jpg
A kozlekedes egyebkent eleg kaotikus, mindenki nyomja neki es a nagyobb kutya baszik elv ervenyesul, vagyis gyalogoskent ne nagyon probaljunk egy teherautot megallitani. A varos turistak altal latogatott reszei egyebkent total biztonsagosak, tobbszor setaltam mindenfele, nincs gaz, nyilvan csak annyi penzt kell vinni ami eppen arra a napra szukseges, minden mast meg elzarni a lockerbe a hostelben. Ha vlki drogot akar venni akkor kerdezzen a hostelban vagy az elott Mario utan, az o fedofoglalkozasa taxisofor, de igazabol el tudja latni az embert mindennel, bar allitolag az argentin fu szar, leglabbis a chilei csaj szerint aki sajat bevallasa szerint otthon minden nap, minden oraban es minden percben sziv. Egyebkent ezek a chilei lanyok is azert vannak itt mert argentinaban akarnak tanulni mivel a felsooktatas baromi draga chileben itt viszont ingyenes. Csak sokaig tart az adminisztracio.

img_20180303_162538.jpg

Itt így szolgálják föl a sort.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmaindelamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr6013753760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása