Emma in Dél-Amerika

Emma in Dél-Amerika

San Pedro de Atacama - Tatio Gejzirmezo - 2018.05.29-2018.06.04 (Chile)

2018. július 05. - emmuskacica

img_20180530_073421.jpg
Masnap hajnalban keltunk es 5kor mar uton voltunk a Tatio nevu gejzirmezo fele. Hat ez egyszeruen kihagyhatatlan. Tobb mint 80 kisebb-nagyobb gejzir okadja a gozt vagy vizet ami 80 fok koruli homersekletu. Mindenkepp hajnalban kell menni mert ekkor a leglatvanyosabb. Utana volt meg egy kisebb termalto amiben a gejzirviz bugyogott fol, de nem volt olyan meleg. Es ha belegondolunk hogy kint -12 fok volt megertem hogy a lanyok nem akartak bejonni. Mi Sebastiannal a svajci sraccal termeszetesen bementunk es aztan folfedeztuk hogy ha asunk egy lyukat az aljan akkor onnan jon forro viz folfele ami neha leegette a szort a seggemrol de kircsi volt.

img_20180530_075240.jpg
Ami mindenkinel kiverte a biztositekot az a furdogatyam volt, nagy sikert arattam vele. :)

received_126498564892693.jpeg
Mivel ez a gejzercucc eleg ilyen foldutas hegyi tema volt, gondoltuk kiprobaljuk vezetni a piros traktort amit bereltunk. Stefi nyomta egy 10 percet, nagyon tetszett neki :) aztan en vettem at a volant. Mel is akarta volna vezetni de nem tud manualis valtos autot vezetni :).


Na mindegy atvettem a vezetest es baromi jo volt, aztan egy ido utan egyszer csak eszrevettuk hogy rendorok igazoltatnak. Eleg para volt mert ugye a svajci srac berelte es csak o vezethetne de ez talan nem is annyira erdekelne a rendoroket, hanem hogy nalam egy szal papir nem volt, nemhogy jogsi meg csak szemelyi vagy utlevel sem.

received_10155321377216968.jpeg

Halistennek pont a hatunk mogul sutott a felkelo nap egyenesen a rendorok szemebe akik epp egy kisebb buszt ellenoriztek, ugyhogy behuztam a busz moge hogy annyira ne lassanak, kiszalltam es korbesetaltam az anyosuleshez a svajci gyerek meg atmaszott a vezeto oldalra. Foltettem a sapkamat, levettem a napszemcsim meg a dzsekimet, Sebastian meg sapka le haj folborzol es dzseki fol. Eeeeees sikerult az evszazad nagy atverese :).

received_10155321377411968.jpeg
Este buli volt szal masnap csak henyeltunk. Utana a svajciak Stefanival elindultak a sivatagi turara ami azt jelenti hogy 3 nap alatt atszelik a sivatagot es megerkeznek Uyuniba, Boliviaba.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmaindelamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr9714095569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kisemma 2018.07.07. 14:15:15

Ketszer van bent ugyan az a video. Biztos igy akartad? :)
süti beállítások módosítása