Emma in Dél-Amerika

Emma in Dél-Amerika

Perito Moreno - El Calafate-El Chalten - 2018.03.21 (Argentina)

2018. április 10. - emmuskacica

HIvatalosan ugy lehet meglatogatni a Perito Morenot ami egy brutal nagy gleccser hogy az ember vesz egy buszjegyet 600 pesoert, 24 euro, aztan a belepot 500 euroert, 20 euro. Denis nem jott velem mert varta a ket haverjat akik Franciaorszagbol jottek ket hetre hogy csatlakozzanak hozza, ugyhogy egyedul mentem. A 8:30as busszal ott voltam kb 10 korul, korbesetaltam es talalkoztam egy ausztral parral akikkel egyutt bicajoztam Buenos Airesben. Eloszor nem ismertem fol oket, egyebkent a hajam miatt sokkal konnyebben folismernek engem mint en a tobbi utazot. Plusz talalkoztam meg egy francia csajjal akivel elotte Purto Natalesben talalkoztunk.

Nehéz leírni milyen hatalmas jószág talán a videók visszaadják valamennyire. 


A gleccsernel lehet meg hajokazni, ami kozelebb visz hozza, lehet rajta setalni, ebbol ketto verzio van, mini-trekking 150 dollarert es a Big Ice 300 dollarert. Ami meg baromi jo hogy lehet latni ahogy nagyobb jegdarabok leszakadnak rola. Ez ilyen agyudorges szintu hangot ad. Ami vicces hogy a hang sokkal kesobb er oda, igy ha nem figyeled eppen a gleccsert mikor egy nagyobb darab levalik es csak a hangra fordulsz oda akkor valszeg a legjobb pillanatokat nem latod. Megprobaltam lefilmezni egy nagyobb szakadást nagyjából sikerült is.


A 14:30as busszal visszazuztam El Calafateba, vannak kesobb is buszok de sztem ennyi ido boven eleg, aztan onnan egybol El Chaltenba, ahol talalkoztam nemet haverokkal Ushuaiabol es jol megunnepeltuk a viszontlatast.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmaindelamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr5213822132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása