Emma in Dél-Amerika

Emma in Dél-Amerika

Pucon - Elet onkenteskent a hostelban - 2018.04.05-23 (Chile)

2018. június 02. - emmuskacica


Szal mivel az utlevelem koruli helyzet meg nem tisztazodott gondoltam onkenteskedek ket hetet a hostelban, addig sem kell fizetni a szallasert. A melo nagyon laza volt, osszvissz 4 orat kellett melozni naponta, 6 nap utan jart egy szabadnap. A konyhat kellett rendben tartani, kimosni az agynemuket, kiteregetni, becsekkolni az uj vendegeket, tuzet gyujtani a kalyhaba, megetetni Vitot az oreg pitbullt es kb ennyi. Raadasul en szinte mindig ejszakai muszakot kaptam, ejfeltol hajnali 4ig vagy 8tol ejfelig, gondolom a tulaj srac biztonsagosabbnak gondolta ha ejszaka egy srac van mint egy csaj es mivel en voltam az egyeduli srac ezeket mindig en kaptam meg.


Volt meg rajtam kivul Stefani aki brit volt es brutal haszonleso, mindig fozott vlki es abbol mindenki evett de o peldaul soha nem fozott es soha nem is vett piat kozos fogyasztasra ami szinten altalanos volt. Kesobb kiderult hogy az agya alatti fiokok tele voltak kajaval. Volt Gonzalo aki helyi arc a tulaj egy jo baratja, o is onkenteskedett, de o kulon lakott egy tetoteri helyisegben es hetvegen estenkent melozott is egy helyi barban. Volt meg Meli egy francia csaj imadta a helyi karamellt amit Argentinaban dulce de lechenek hivnak Chileben meg manjar. Meg volt meg Valentina akinek faterja chilei muterja argentin es gyogytornaszkent dolgozott Mendozaban argentinaban ameddig szet nem mentenk a faszijaval. Utana visszajott Chilebe es onkenteskedes mellett nemetul tanul mert nemetorszagban akar majd au-pairkent dolgozni. Buszken mondhatom hogy en inditottam el a nemet nyelv tanulasaban.

img-20180419-wa0012.jpegEgyik délutáni melóm ami tök jó volt 

img-20180413-wa0020.jpgegy másik melóm, behordtam és beraktam egy csomó fát,  eléggé görbe mivel a chileiek csak bedobálták őket nekem meg ugye arra kellett építenem, én meg hála az otthoni tréningnek faszán beraktam,  csak kamilláztak utána,  köszönet Apukámnak a kiképzésért  ;)


Egyszer mikor mentunk tobben egy termalfurdobe ami olyan 30 percre volt Pucontol, a helyi kisboltban osszefutottunk Valentina faterjaval aki kint el a hegyekben egy kis kunyhoban es meghivott minket magahoz. Tok jo volt sutott steaket, meg ittunk csomo bort is, vilaglatott foszer, amire nagyon buszke volt hogy 55 evesen 32 eves baratnoje volt :).

Ami meg erdekes hogy a varosban van legvedelmi szirena vagy mi, ha egyszer szol akkor baleset tortent, ha ketszer akkor tuz van vlhol a varosban, ha haromszor akkor kitort a vulkan.

És a végére egy ráadás videó:

A bejegyzés trackback címe:

https://emmaindelamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr3413965396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása