Emma in Dél-Amerika

Emma in Dél-Amerika

Santiago - Szorf Maitencilloban - 2018.04.23-2018.05.16 (Chile)

2018. június 03. - emmuskacica

 

 

img_20180426_214930.jpg

Na hat eleg sok idot toltottem Santiagoban de nyugi azert nem ultem a seggemen es csinaltam semmit 3 hetig. Eloszor is talkoztam Franzcal akivel egyutt fociztunk Dusseldorfban, o chilei es visszakoltozott a most mar jegyesevel egy szep szoke nemet lannyal Santiagoba. O egybol elhivott a hosszuhetvegere szorfozni Maitencilloba ami egy jol ismert hely a szorfosok koreben.

img-20180430-wa0011.jpg
Egy haverjaval meg a csajaval mentunk a kocsijukkal. Mikor kialltunk egy bezinkuthoz kavezni egy 10-15 percre (Santiagotol kb ket ora kocsival) betortek a kis ablakot a hatso ablak mogott elvittek csomo cuccot. A francia srac aki meg velunk jott peldaul 800 euronyi cuccot veszitett el. Nekem szerencsere a masik oldalon volt a cuccom, raadasul ruha volt benne, szal semmim nem veszett el. Utana elmentunk az autopalyarendorsegre ahol egy kabareba ulo alak fogadott minket. Ket es fel oraba telt mire mindent kitoltott es lepapirozott, csinovnyiki pontossaggal illesztette ossze a papirlapokat mielott osszetuzte volna oket es kb fel oraba telt neki elmagyarazni mi is az a bluetooth fulhallgato amit elloptak.

img_20180428_144842.jpg
A szorfvaros tuti volt nagyon, ettunk tengeri herkentyu empanadakat egyszeruen isteniek voltak. Az esti program az grillezes volt mindig, egyszeruen brutal jol tudnak grillezni es a hus vlmi isteni. Kaja utan meg elkezdtunk piscolazni es kulonbozo jatekokat jatszani ameddig el nem fogyott az alkohol vagy le nem reszegedtunk annyira hogy mar nem tudtunk jatszani.

img_20180430_174605.jpg
Napkozben mi Jonathannal a francia sraccal szorfleckeket vettunk. 20 euro volt masfel ora, es amilyen brutal hideg volt a viz eleg is volt ennyi ido bent. Habar volt rendes ruhank a fejem meg a labaim akkor is szinte vegig vizben voltak es a vegere mar nem is ereztem a labamat. Ennek ellenere a viz tele volt szorfosokkel. Allitolag nyaron is csak nagyon kicsivel melegebb a viz. A szorf nem ment tul jol, az oktato srac meg is mondta hogy magas is vagyok meg nagydarab + nem is gordeszkaztam-koriztam elotte igy kicsit nehezebb megtanulni. Parszor azert sikerult folallni es nagyon tetszett ugyhogy majd fogok meg probalkozni csak majd melegebb vizben mert igy is ket hetig tartott mire a farkam megint elobujt a hasambol.

img_3019.JPG

img_3020.JPG
Franzcal meg Jonathannal buliztunk meg egyutt tobbszor Santiagoban utana meg volt a Franznal barbaque is, sot az utolso napomat is veluk toltottem, szuper volt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmaindelamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr9713965400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása