Emma in Dél-Amerika

Emma in Dél-Amerika

Bariloche - 2018.03.25-2018.04.01 (Argentina)

2018. április 21. - emmuskacica

img-20180327-wa0002.jpgPedro orul a viszontlatasnak :)


25en este osszefutottam Pedroval meg az ujdonsult baratnojevel es utana egy hetet maradtunk Barilocheban ami abszolut indokolatlan. Kozben megismertuk Ryant amcsibol aki csatlakozott hozzank. Szerdan aztan megerkezett Kim es Benito akikkel meg Ushuaiaban talalkoztam ehhez jott meg Zoe, egy amcsi csaj akit bicajozas kozben szedtunk fol plusz egyszer csak befutott Denis is, aki hozott magaval egy argentin kiscsajt. Ebbol is latszik hogy a het folyaman eleg nagyra bovult a banda annak minden hatranyaval es elonyevel. Elindulni barhova is eleg sok koordinaciot igenyelt es rengeteg kesest ugyanakkor volt csomo rohoges. Jah elfelejtettem Tonit egy 19 eves nemet kiscsajt.

img-20180331-wa0012.jpg
Ami ertelmeset Barilocheban csinaltunk az a Circuito Chico volt ami klafa kis bicajtura a tavak kozott. Az uton megy vegig de azert annyira nem veszes a forgalom. Vannak dombok szal fel kell keszulni arra hogy tolni kell a bringat.
Folmentunk meg a Cerro Campanariora amit mindenkeppen ertelmes negcsinalni mert baromi jo a kilatas es nem is veszes a felmenetel max. egy ora alatt fol lehet maszni ra. Hogy vlmi hasznos infot is megosszak azzal akit ez erdekel, a Circuitohoz es a kilatohoz a 20as busszal lehet eljutni, 25 peso korul van egy ut es fel ora busszal.
Csinaltunk meg egy turat a Refugio Freyhez, ami okes volt de Patagonia deli resze tulsagosan elkenyeztetett minket latvanyugyileg. Visszafele aztan megint sotetben erkeztunk vissza meg eppen elertuk az utolso buszt vissza Barilocheba. Ide az 50es busszal lehet eljutni.

img-20180331-wa0008.jpg
Egy napot voltunk meg a strandon, hihetetlen jo ido volt, tobbszor is bementunk furodni bar azert a viz betyar hideg volt. Ez a hetvege volt egyebkent pont husvet hetvege szal nehez volt szallast talalni, sok volt a helyi turista es raadasul csokifesztival is volt a varosban, ketto guiness rekordot is megprobaltak megdonteni, egyik a legnagyobb csokiszelet masik pedig a legnagyobb csokitojas rekordja volt. Sajnos mindkettobol kimaradtunk, mondjuk en annyira nem banom mert nem vagyok csokirajongo de azert mondjuk megneztem volna hogy mekkora az akkora.

img_20180328_175742.jpg
Ezen kivul sokat buliztunk meg, egyik helyrol ki is tiltottak mert a noi wcbe mentem folyamatosan hugyozni mivel nem talaltam a ferfit, kesobb kiderult hogy font volt az emeleten vlhol. A tobbiek maradtak en meg hazafele setalva talalkoztam par helyi arccal es elmentem veluk egy masik discoba. Volt meg egy emlekezetes este mikor annyira osszehaverkodtunk egy kisebb bar tulajaval hogy egy ido utan bezarta az ajtot es privat buli volt a mar ott levokkel. Pedro itt teljes amokfutasba kezdett, elobb vett egy liter vodkat aztan par ora mulva egyszer csak kokainnal a tenyeren jelent meg es kinalgatta mindenkinek.

img-20180402-wa0020.jpgimg-20180402-wa0008.jpgTamadt az otletem hogy assunk el vlkit erre kitalaltak hogy pont a legnagyobbat kene...foleg kaviccsal kicsit nehezkes

Ami jo volt meg azok az esti fozesek. Osszejott mindenki, kozosen foztunk aztan pedig nagy kozos vacsora. Errol jut eszembe hogy egyik nap elsetaltunk egy schawarma uzlet elott es Pedro nagyon rakattant szal bementunk enni. Mikozben gondolkodott nezelodtem es eszrevettem a falon egy kepet egy magyar lovas landzsasrol es meg csodalkoztam is hogy mi a csudat keres ez itt. Aztan mikor a kovetkezo kepre neztem az meg egy Nagymagyarorszag terkep volt. Ekkor mar tudtam hogy itt vlmi turpissag volt. Az ettermet Ricardo es Zoli nyitotta. Ricardo faterja ha jol emlekszem magyar az anyja pedig venezuelai de tobb evet elt Magyarorszagon is. Zoli mar ket eve van kint a felesegevel. A falon mindenutt magyar vonatkozasu kepek lognak, a bolt cimere is az aranyszarvas es a turulmadar kombinacioja. A kirakaton pedig a magyar nepmesekbol ismert, galamb szajabol jovo motivumok vannak.

img-20180402-wa0010_1.jpg

Ami meg mindenkepp emlekezetes az az egyik esti steak. Elmentunk egy parillaba es sirloin steaket rendeltem most spanyolul nem ugrik be hogy hogy hivjak de bonyek egyszeruen annyira jo volt hogy az elso falatot ahogy a szamba tettem letettem a kest villat es csak elveztem. Vlmi hihetetlen volt az a hus, egyszeruen leirhatatlan, ilyet meg nem ettem...es ami meg szimpatikus volt hogy betyar adagot adnak, eleg jol tudok enni de ezzel meg en is jollaktam plusz meg eltakaritottam 1-2 csaj maradekat is, csak semmi pazarlas foleg hogyha steakrol van szo.

img_20180401_225743.jpg

img-20180402-wa0018.jpg

img-20180331-wa0002.jpg

img-20180327-wa0008.jpg

Amit meg otthon be kene vezetni a helyijaratos buszokon az az elo koncert:

A bejegyzés trackback címe:

https://emmaindelamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr3713853636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása