Emma in Dél-Amerika

Emma in Dél-Amerika

San Pedro de Atacama - a Halal Volgye es a Hold Volgye - 2018.05.29-2018.06.04 (Chile)

2018. július 16. - emmuskacica


Mi Mellel meg meg akartuk csinalni bicajjal a Halal volgyet meg a Hold volgyet. Meg is csinaltuk de senkinek nem ajanlom hogy a kettot egy nap alatt csinalja meg, brutalis volt, a nap a por meg sokat kellett folfele tekerni + visszafele vegig szembeszel volt.

img_20180601_130804.jpg

Kilátás a halál völgyére,  háttérben vulkánok


Mel kicsit foljavult es most mar egyszer sem esett el de valtani meg mindig nem tanult meg es mikor meg akartam tanitani akkor csak megsertodott. A Hala volgye eleg laza volt es a kilatopontrol baromi jo kilatas nyilt.


A hold volgyeben a legjobb a sobarlang volt, nem kellett volna eltekerni a vegeig mert az a szikla meg banya ami ott volt nem volt vlmi nagy szam. Megneztuk a naplementet meg egy rakat mas turistaval egyutt aztan a sotetben visszatekertunk.

img_20180601_152200.jpga barlang néhol elég szűk volt de keresztülpréseltem magam rajta 


Kozben rajottem hogy nincs meg az a cetli amit a hataron adtak mikor beleptem Chilebe igy nem tudtam lefoglalni az Uyuni turat mert ahogy hallottam neha nem engedik ki a turistakat az orszagbol vagy birsagot kell fizetniuk ha nincs meg ez a papir. Mivel pentek volt igy muszaj volt maradnom meg San Pedroban a hetvegere hogy aztan hetfon visszamenjek Calamaba es szerezzek egy masik ilyen papirt az immigracios hivatalnal. Mel mondta hogy egyeduli csajkent nem mer elindulni Boliviaba foleg hogy csak 1-2 szot tud spanyolul es inkabb megvarja hogy elintezzem a papirt.


A hetvegen keresgeltuk az ejszakai sivatagi partit, mivel a faluban csak ejfelig lehetnek nyitva a szorakozohelyek es az emberek kimennek a sivatagba egy tabortuzhoz ahol vannak akik gitaroznak, lehet venni sort stb. Mindig nagy csoportban mentunk kovetve a recepciosok utmutatasat de egyszeruen nem talaltuk meg.


Hetfon elmentem Calamaba, kicsit stresszes volt mert mivel Chile delamerika legfejlettebb orszaga rengeteg bevandorlot vonz, sokan vannak haitirol meg venezuelabol de ugy altalaban minden orszagbol. Ugyhogy mikor megerkeztem a migracios irodaba iszonyat hosszu sorok kigyoztak es sehol nem volt egy informacios ablak hogy nekem hova kene most mennem.
Vegul bementem az epuletbe es fel ora varakozas utan kijott vlmi csavo begyujteni papirokat aki aztan elmondta hogy a szemben levo epuletbe kell mennem, ahol 3 perc megcsinaltak a papiromat. Este lefoglaltuk a turat masnapra.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmaindelamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr2514095577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása