Emma in Dél-Amerika

Emma in Dél-Amerika

Magellan National Reserve - Punta Arenas - 2018.03.14 (Chile)

2018. március 27. - emmuskacica

img-20180315-wa0006.jpg
Vlmikor hajnali 4-5 fele keveredtunk haza, az angolok szinte azonnal mentek is a repterre, mi aludtunk par orat aztan reggeli es utana elmentunk a Magellan nemzeti parkba ahol csinaltunk egy 10 kilometeres turat. Elotte a vadorok elmondtak hogy mit kell csinalnunk ha pumaval talalkozunk de sajnos nem sikerult a nagy tali. Egyebkent jo csapat ossze itt is, mindenki kulonbozo nemzetiseg volt, a spanyol csaj eleg vicces volt mivel homoszenyo es kommentalta nekem a csajokat a barban hogy melyiket kapna el :). Aztan elmondta hogy par hete lefekudt vlhogy egy sraccal eleteben eloszor es most nagy valsag van mert o meg mindig a lanyokat szereti de a sraccal is jo volt nagyon es nem tudja hogy mi van.

img-20180315-wa0014.jpg
Kozben talaltam egy gitart es gyorsan osszeutottem egy egyszeru dalt a patagoniai idojarasrol, ami tenyleg kiszamithatatlan es az ember a turazas nagy reszet azzal tolti hogy hol leveti a kabatjat mert elojott a nap es izzad, hol meg felveszi mert a felhotlen egrol ki tudja honnan jeg kezd el esni. A legbizarrabb az volt mikor egyszerre sutott a nap es esett jegeso. A dal habar csak egy Am es egy Em kordbol allt nagy sikert aratott. Kozben jott egy srac a sajat gitarjaval es mikozben enekeltem jatszogatott o is.

img-20180314-wa0023.jpg
Aztan bar mindenki hulladek volt a tura meg az elozo napi iszogatas utan, azert elmentunk meg egyet piscozni de utana tepertunk is haza es mar 1 korul bekesen szundikaltam. Egeszen 4ig amikor az alattam alvo srac elment a repcsijere. Hm igazabol miota elkezdtem utazni sztem nem volt olyan ejszaka amit vegigaludtam volna. A legkisebb dormitory amiben voltam az 5 szemelyes volt, a legnagyobb a mostani ami 10 szemelyes volt. Egyszeruen mindig van vlki aki nagyon keson jon meg bulibol (ez sokszor en vagyok, de probalok csondes lenni) vagy vlki akinek nagyon koran megy a repcsije, vagy egyszeruen csak kimegy wcre satobbi. Dehat nyilvan ez a normalis, azert is ilyen olcso es jo alkalom is megismerkedni uj emberekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmaindelamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr5913784300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása