Emma in Dél-Amerika

Emma in Dél-Amerika

Mirador de los Condores, Aguilas - El Chalten-Bariloche - 2018.03.25 (Argentina)

2018. április 21. - emmuskacica

p3254734-pano.jpg

El Chalten 

Masnap kialudtuk magunkat, en elmentem gyorsan megvenni a buszjegyet Barilocheba aznap estere. A busz amin most is ulok este 22kor indul es masnap 21re er Barilocheba. Utana elmentunk meg ket kilatohoz amik a kozelben vannak, a kondor kilatohoz es a sas kilatohoz. Kondorokat lattunk megint sasokat nem. Mindenkiben benne volt meg a tegnapi Fizt Roy ugyhogy alig vartuk hogy visszaerjunk a hostelbe. Csinaltam meg par szendot meg letusoltam, beszelgettem kicsit ket koreai csajjal akikkel a konyhaban talalkoztam (az egyik 3 honap alatt utazza korbe a vilagot, sok sikert hozza) aztan elbucsuztam a franciaktol es irany a buszpalyaudvar. A buszon itt a kornyekemen mar osszeismerkedtem mindenkivel. Van egy nemet nyugdijas Krefeldbol ami nincs messze Dusseldorftol, egy angol indiai srac, egy amcsi srac meg egy kolumbiai, jo tarsasag. Az angol sraccal atbeszeltuk a foci helyzetet, a kolumbiai panaszkodott hogy a venezuelaiak elveszik a melot a tobbiektol mert olcsobban dolgoznak, meg hogy nagyon sok kolumbiainak is Argentinaba kell jonnie tanulni mert otthon tul magas a tandij.

img_20180325_143320.jpgKondor bár akar gólya is lehetne

Barilocheban mar varni fog Pedro, a portugal fogorvos akivel Buenos Airesben toltuk egyutt, aztan szerdan erkezik Kim es Beni a nemetek Ushuaiabol akik talalkoztak veletlenul Pedroval meg Daviddal mar El Chaltenben korabban. Kozben irt a biszex nemet gyogytornasz akivel Punta Arenasban talalkoztunk, hogy talalkozott egy nemet testverparral akikkel veletlenul Buenos Airesben es Ushuaiaban is egy szobaban voltam, ok eppen a sivatagban vannak Eszak-Chileben. Hat kicsi a vilag!! Plusz a franciakkal is talalkozok majd kesobb Barilocheban. Tok hihetetlen erzes mikor az embernek ir vlki hogy heka talalkoztam ezzel meg azzal akivel egyutt voltal itt meg ott. Hahh es errol jut eszembe hogy El Chaltenban talalkoztam Markoval is Ushuaiabol, foladta a varakozast egy last minute jegyre az Antarktiszra es atjott El Chaltenbe. O ugye a malaj-angol keverek srac. Tok megorultunk egymasnak, gondoltam is turazni menni vele, de o mindig ilyen abnormalis idopontokban megy mint hajnali 5 meg 6 hogy lassa a napfelkeltet ami biztos nagyon szep lehet, majd vlhol biztos megnezem. Meg aztan o szinte futva megy ami nekem kicsit gyors :). Errol jut eszembe hogy a koreai csajok meseltek hogy elindultak hajnali 2kor a Fitz Royra ketten, aztan egy ora mulva visszafordultak mert betojtak, de utana hajnali 5kor megint nekiindultak, egy ora mulva megint betojtak es visszafordultak es aztan az egesz napot a hostelban toltottek.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmaindelamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr3013840278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása